Egészséged a legfőbb értéked,

                                   Te tehetsz érte a legtöbbet!

 

A rendszeres mozgás előnyei

Tüdő:

Megerősödik a tüdő. Javul a levegő felvétel és a vérkeringés. Megsokszorozódik az egész test oxigénellátása. A széndioxid hamarabb kiválasztódik a léghólyagocskákon.

Agy:

Vérellátása javul-kétszer annyi oxigénhez jut. Ettől éberebbek leszünk, javul a koncentrálóképesség és a szellemi teljesítmény. Javul az emlékezet, a tanulás hatásfoka, a kreativitás.

Neuronhálózat:

A sportolás megőrzi az agy fiatalságát, mivel új adat-útvonalak épülnek ki. Az idegsejtek közötti kapcsolatok rohamosan sokasodnak. A kapcsolatok száma az élet folyamán rendszerint csökkenni szokott.

Immunrendszer:

A falósejtek száma megugrik. Az immunrendszer fokozott erővel pusztítja a baktériumokat, vírusokat és ráksejteket.

Anyagcsere:

Javul a szervezet szénhidrát felhasználása, nő az inzulin érzékenység, ezáltal kevesebb inzulin elegendő a normális vércukorszint eléréséhez.

Izomzat:

Javul az izomsejtek működése, fokozódik a vérellátásuk, így növekszik az izmok mérete és erőkifejtése.

Csontozat:

Az izommozgás hatására a kalcium be tud épülni a csontokba, így csökken a csontritkulás veszélye.

Lelkület:

Stressz-oldó, Az endorfin hormonok kiválasztódása következtében hangulatunkon és életkedvünkön javít, ezáltal csökkenti a depresszió kialakulását.

Segít az optimális súly elérésében és fenntartásában.

  Kapcsolat:

Dávid Zsuzsanna

+36 20 3755 752

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Diabetes Sport Centrum

Támogatóink: